czwartek, 6 września 2012

Mały miszmasz :)


Dzisiaj zlepek życzeń.. Wszystko i nic w jednym :)

Zaczynamy od Karolkowych sztyftów Hello Kitty. Przyznam się, że nie wiedziałam wcześniej, że ten słodki, różowy kociak ma również oblicze z pazurem.. Kiedy moje zdziwienie minęło zabrałam się do lepienia. 
Mam nadzieję, że zwrócicie uwagę na te małe czaszeczki na kokardce :D 
Mordki o średnicy 1 cm zamocowane są na antyalergicznych sztyftach w kolorze srebra.





Dalej Rozalkowy pierścionek. Niedużo w nim mojej inwencji i twórczości, 
ale taki właśnie Rozalka sobie zażyczyła. I ma :) 
Oblekany materiałem "guzik" zamocowany został na regulowanej bazie 
w kolorze starego złota.






Następnie broszka Majki. Tutaj nie było konkretnego życzenia, tylko tyle, że ma być to broszka do sweterka :) I tak na bazie w kolorze starego złota zostały zawieszone różne ozdoby - listki, guziczki i inne takie..





Na koniec coś pierzastego. Długie kolczyki na otwartym biglu w kolorze starego złota. Na każdym z nich po dwa piórka. Jedno prawdziwe pomarańczowe i drugie "sztuczne" w kolorze starego złota. 
Długość całych kolczyków ok. 10 cm. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz